Φοιτητής, σχολές, ταινίες, συνταγές | Είμαι Φοιτητής

Παιδεία

prwtes-ektimhseis-gia-tis-baseis-twn-scholwn-kathe-pediou

Πρώτες εκτιμήσεις για τις βάσεις των σχολών κάθε πεδίου

Πτώση βάσεων και έντονος ανταγωνισμός είναι τα δύο κύρια στοιχεία που πλάνωνται στην ατμόσφαιρα των πανελλαδικών. Τα μαθηματικά κατεύθυνσης είναι εκείνα που όπως φαίνεται για ακόμα μια χρονιά θα παίξουν ρόλο στη διαμόρφωση των βάσεων για τις οικονομικές,θετικές και τεχνολογικές σχολές.Μετά τις έντονες αντιδράσεις μαθητών,καθηγητών και γονέων σχετικά με τις οδηγίες βαθμολόγησης και τον όγκο των ζητουμένων ο εκπαιδευτικός αναλυτής κ.Γιώργος Χατζητέγας αναφέρει στον Ελεύθερο Τύπο, “Τα πρώτα στοιχεία που έχουμε είναι ενδεικτικά κακών επιδόσεων, καθώς και τα ποσοστά αποτυχίας είναι εντυπωσιακά σε σχέση με τις άλλες χρονιές”.Αναλυτικά για κάθε πεδίο 1ο πεδίο Ανθρωπιστικών Σπουδών.Ο κ.Χατζητέγας αναφέρει πως δε θα αλλάξουν δραματικά οι βάσεις στις σχολές του πρώτου πεδίου αφού δεν υπήρχε κάποιο “μάθημα μαχαίρι”, αλλά θα υπάρχει έντονη ανταγωνιστικότητα λόγω των ελάχιστων θέσεων που υπάρχουν σε αυτό το πεδίο, χαρακτηριστικό είναι ότι πέρσυ έμειναν εκτός 13.000 υποψήφιοί.2ο πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Σπουδών.Πτώση αναμένεται στο πεδίο τεχνολογικών σπουδών μετά την βαθμολόγηση στα Μαθηματικά κατεύθυνσης. Σύμφωνα με εκτιμήσεις θα πέσουν όλες οι σχολές μεσαίας βαθμολογίας και πολυτεχικές με τελικό κριτήριο να παίξει τελικά η ζήτηση κάθε σχολής.3ο Πεδίο Επιστημών Υγείας.Με σχετικά βατά θέματα που ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής θα μπορούσε να φέρει εις πέρας και αφού το μάθημα της βιολογίας δεν αποτέλεσε φραγμό, οι βάσεις φαίνεται πως θα κυμανθούν περίπου στις ίδιες με πέρσυ με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και κομβικό παράγοντα στη διαμόρφωση των βάσεων οι επιδόσεις των μαθητών στις εξετάσεις.4ο Πεδίο Επιστημών Εκπαίδευσης.Αν και ένα απο τα μαθήματα που θα κρίνουν την αυξομείωση των βάσεων (Μαθηματικά και Ιστορία Γενικής Παιδείας) θα δοθεί τη Δευτέρα όλα δείχνουν πως θα υπάρχει άνοδος στις βάσεις του πεδίου.Άνοδος θα υπάρξει όχι λόγω του ανταγωνισμού αλλά επειδή πέρσυ οι βάσεις του τέταρτου πεδίου έπεσαν κατακόρυφα, λόγω του πέμπτου μαθήματος που άνοιγε το πεδίο και τρόμαζε τους μαθητές με αποτέλεσμα να πέσουν οι σχολές κάτω απο τη βάση. Φέτος λοιπόν οι υποψήφιοι είδαν μια ευκαιρία για εισαγωγή σε χαμηλόβαθμες σχολές με αποτέλεσμα να ανέβει και η ζήτηση των σχολών.5ο πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής.Ιστορικά χαμηλές θα είναι οι βαθμολογίες στα Μαθηματικά με το ποσοστό γραπτών κάτω απο τη βάση να εκτιμάται πως θα φτάσει το 90% σύμφωνα με τον κ.Χατζητέγα. Αναπόφευκτα λοιπόν και σε συνδυασμό με το ΑΟΘ που ίσως δυσκόλεψε κάποιους υποψήφιους οι σχολές του πεδίου θα πέσουν κατακόρυφα.
shmera-h-enarxh-panneladikwn-exetasewn-gia-ta-gel--ti-chreiazetai-na-gnwrizete

Σήμερα η έναρξη Παννελαδικών εξετάσεων για τα ΓΕΛ, τι χρειάζεται να γνωρίζετε.

Σήμερα είναι η πρώτη μέρα των πανελληνίων για τα γενικά λύκεια όπου οι υποψήφιοι διεκδικούν μία απο τις 70.726 θέσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Το πρώτο εξεταζόμενο μάθημα είναι η Νεοελληνική Γλώσσα στο οποίο εξετάστηκαν την Τρίτη κσι οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ. Οι μαθητές των ΕΠΑΛ είχαν να διαγωνιστούν σε ένα διασκευασμένο απόσπασμα από το βιβλίο του Γ. Θεοτοκά, ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ, τ. Β’, 1950-1966, εκδόσεις Εστία. Σύμφωνα με καθηγητές και μαθητές το κείμενο δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολο ως προς την κατανόηση του πράγμα που βοήθησε πολύ τους υποψήφιους.Καθορισμός ΒάσεωνΤα μαθήματα που θα διαμορφώσουν τις βάσεις είναι του προσανατολισμού και οι επιδόσεις των μαθητών σε αυτά. Μεγάλο βάρος θα δοθεί λοιπόν τις επόμενες μέρες στη Βιολογία, τα Μαθηματικά, τη Φυσική και την Ιστορία. Επίσης φέτος η εξετάσεις θα διεξαχθούν ομαλά χωρίς περιπλοκές στα διαδικαστικά, αφού δεν υπάρχει η παράλληλη διενέργια δυο συστημάτων παλιού και νέου.Διάρκεια εξετάσεων και προσέλευσηΗ ώρα έναρξης των εξετάσεων έχει καθοριστεί στις 8:30 με τους υποψήφιους να πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες μέχρι της 8:00.Όσον αφορά στην εξέταση των ειδικών μαθημάτων, οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08:00, για τα μαθήματα με ώρα εξέτασης 08:30, και μέχρι τις 14:30, για το μάθημα με ώρα εξέτασης 15:00.Το χρονικό περιθώριο της εξέτασης για κάθε μάθημα είναι τρεις ώρες, ενώ για τα μαθήματα ειδικότητας(αρχιτεκτονικό σχέδιο) των ΕΠΑΛ η διάρκεια είναι τέσσερις ώρες. Ακόμα, η διάρκεια εξέτασης για τα μαθήματα των ξένων γλωσσών και της Αρμονίας είναι τρεις ώρες, των Σχεδίων (Ελεύθερο και Γραμμικό) είναι έξι ώρες, και του ειδικού μαθήματος «Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων» είναι περίπου είκοσι λεπτά.Τι απαγορεύεται στην αίθουσα των εξετάσεωνΟι μαθητές κατα την προσέλευση τους απαγορεύεται να έχουν μαζί τους βιβλία, τετράδια, σημειώσεις, διορθωτικό υγρό ή ταινία, κινητά τηλέφωνα, υπολογιστικές μηχανές, ηλεκτρονικά μέσα μετάδοσης πληροφοριών ή επικοινωνίας, ή αλλά αντικείμενα, έκτος από αυτά που επιτρέπονται συμφώνα με τις οδηγίες της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων (Κ.Ε.Ε.) ή της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων. Για τον έλεγχο υπεύθυνοι είναι οι επιτηρητές.Επιπέον ,δεν επιτρέπεται στους εξεταζόμενους να βγουν από την αίθουσα κατά τη διάρκεια των εξετάσεων εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις. Στην περίπτωση που χρειαστεί να φύγει ο καθηγητής καλείται ο εφεδρικός-αναπληρωματικός επιτηρητής, ο οποίος συνοδεύει τον εξεταζόμενο έξω από την αίθουσα, ελέγχοντας τους χώρους που αυτός επισκέπτεται για την αποφυγή περίπτωσης δολίευσης των εξετάσεων.Επαναληπτικές εξετάσεις ΣεπτεμβρίουΌσοι υποψήφιοι δεν λάβουν μέρος ή διακόψουν την εξέτασή τους σε ένα ή περισσότερα μαθήματα κατά τη διάρκεια της τακτικής εξεταστικής περιόδου για σοβαρούς λόγους, θα μπορούν να συμμετέχουν στις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με τον καινούργιο νόμο συμμετοχή στις επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις έχουν όσοι υποψήφιοι δεν λάβουν μέρος ή διακόψουν την εξέτασή τους σε ένα ή περισσότερα μαθήματα, είτε λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας, είτε λόγω ψυχικής οδύνης συνεπεία θανάτου συγγενούς α΄ βαθμού ή β΄ βαθμού εξ αίματος, ο οποίος επήλθε εντός του μήνα.
nees-metarruthmiseis-se-dhmotika-lukeia-aei-tei

Νέες μεταρρυθμίσεις σε Δημοτικά,Λύκεια,Αει,Τει

Την Τρίτη 9/5 ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας επισκέφθηκε το υπουργείο παιδείας όπου ανακοίνωσε ότι θα γίνουν σαρωτικές μεταρρυθμίσεις σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Οι αλλαγές θα αφορούν:1. Ενίσχυση των δημοτικών σχολείων.2. Αναβάθμιση των λυκείων.3. Ομαλοποίηση της διαδικασίας εξετάσεων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.4. Ενίσχυση των ΑΕΙ και ΤΕΙ με θεσμικές αλλαγές.5. Επένδυση στην έρευνα και στην τεχνογνωσία.Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην οριστική κατάργηση των πανελλαδικών εξετάσεων και τη καθιέρωση του Εθνικού απολυτήριου όπως επίσης και στις αλλαγές στις τελευταίες τάξεις του λυκείου και την επέκταση του ολοημέρου σε όλα τα δημοτικά σχολεία της χώρας.Συγκεκριμένα ο κ.Τσίπρας επεσήμανε “η κυβέρνηση σχεδιάζει την αναβάθμιση των δύο τελευταίων τάξεων του λυκείου ώστε να οδηγηθούμε στην κατάργηση των εισαγωγικών εξετάσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Θέλουμε να αλλάξουμε τη νοοτροπία της ελληνικής κοινωνίας. Η πραγματική μαθησιακή διαδικασία γίνεται στο σχολείο και όχι στο πάρεργο των φροντιστηρίων”, τόνισε ο πρωθυπουργός και συμπλήρωσε “Σε αυτό ακριβώς στοχεύουν όλες οι αλλαγές στις οποίες θα προχωρήσει η κυβέρνηση”, είπε ο πρωθυπουργός, προσθέτοντας πως στο κέντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται η μάθηση και όχι η εξέταση.Ο πρωθυπουργός έκλεισε λέγοντας “Οι μαθητές θα έχουν λιγότερα μαθήματα, περισσότερες ώρες και το εθνικό απολυτήριο είναι αυτό που θα ορίζει την κατανομή των εισακτέων στις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης”.Ολοήμερα Δημοτικά Ο κ.Τσίπρας δεσμεύτηκε πως θα λειτουργήσουν ολοήμερα σχολεία σε όλη τη χώρα, ενώ ανακοίνωσε πως “το Σεπτέμβριο του 2017 τα σχολεία θα λειτουργήσουν κανονικά, με όλα τα βιβλία και επάρκεια διδακτικού προσωπικού. Από τον Σεπτέμβριο, ολοήμερο σχολείο σε όλα τα σχολεία της χώρας, και τα μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια σχολεία, συνολικά 830 μονάδες σε κάθε γωνιά της χώρας μας” ανέφερε.Υποχρεωτική 14ετή εκπαίδευσηΜια απο τις βασικότερες μεταρρυθμίσεις που θα γίνουν είναι η επιβολή 14ετους εκπαίδευσης. Η κυβέρνηση σκοπεύει να υλοποιήσει αυτό το διάταγμα μέσα στην επόμενη τριετία με τα παιδιά 4 ετών και πάνω να φοιτούν υποχρεωτικά στα νήπια και προνήπια.Ειδική αγωγή«Προχωρούμε στην ενίσχυση της καλλιτεχνικής διαδικασίας με έξι νέα καλλιτεχνικά σχολεία και της ειδικής αγωγής. Ανοίγουν την επόμενη χρονιά 11 νέα σχολεία, ενώ πέρυσι άνοιξαν άλλα 23. Προσαρμόζουμε τα ωρολόγια προγράμματα των ειδικών σχολείων με τα υπόλοιπα σχολεία, ενώ δίνουμε τη δυνατότητα να λειτουργούν ως ολοήμερα», σημείωσε ο κ. Τσίπρας.Σχολικά γεύματαΣύμφωνα με τον πρωθυπουργό η κυβέρνηση σκοπεύει να διπλασιάσει τον αριθμο των σχολείων που θα δικαιούνται σχολικά γεύματα.Συγχώνευση των ΤΕΙ Αθήνας και ΠειραιάΟ κ.Τσίπρας αναφέρθηκε και στη συγχώνευση των δύο ΤΕΙ Αθηνών και Πειραιά με σκοπό την ίδρυση του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Αναφέρθηκε στην εμβληματική πρωτοβουλία που θα γίνει μετά την αξιολόγηση των δύο ΤΕΙ και πρόσθεσε πως θα δημιουργηθούν επιπλέον νέα διετή τμήματα ευρωπαικών προδιαγραφών για απόφοιτους επαγγελματικών λυκείων.
panellhnies-2017-epanalhptikes-exetaseis-mono-gia-tous-sobara-astheneis

Πανελλήνιες 2017: Επαναληπτικές εξετάσεις μόνο για τους σοβαρα ασθενείς

Το Υπουργείο Παιδείας και Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοίνωσε ότι πρόκειται να καταθέσει νομοθετικό πλαίσιο για την θεσμοθέτηση επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων έτσι ώστε να μην αδικηθούν μαθητές οι οποίοι δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν στις εξετάσεις του Ιουνίου σε ένα η περισσότερα μαθήματα λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας.Τι θα αλλάξει με το καινούργιο σύστημα:α)Οι νέες επαναληπτικές προσφέρονται όχι μόνο για τους/τις υποψήφιους/ες των ΓΕΛ αλλά και των ΕΠΑΛ.β) Θα είναι δυνατή η επανεξέταση και στα ειδικά μαθήματα και στις πρακτικές δοκιμασίες των ΤΕΦΑΑ, τα οποία μέχρι σήμερα αποκλείονταν, αφού οι επαναληπτικές αφορούσαν μόνο στα μαθήματα που συνδέονταν με το απολυτήριο Λυκείου.γ) Οι νέες επαναληπτικές μπορούν να λύσουν το πρόβλημα ασθένειας που απαιτεί πολλές μέρες για την ανάρρωση, γιατί πραγματοποιούνται τον Σεπτέμβριο και όχι λίγες μέρες μετά τις κανονικές πανελλαδικές.δ) Οι υποψήφιοι θα εξετάζονται αφού ανακοινωθούν τα αποτελέσματα του Ιουνίου και θα λαμβάνουν μέρος σε μια ξεχωριστή διαδικασία διαγωνιζόμενοι για διαφορετικο αριθμό θέσεων. Έτσι οι υποψήφιοι/ες που έχουν δικαίωμα βάσει των δικαιολογητικών τους να συμμετάσχουν στις επαναληπτικές Πανελλαδικές, εφόσον το ζητήσουν, διαγωνίζονται σε όλα τα μαθήματα που έχουν δηλώσει στην αίτηση-δήλωση του Φεβρουαρίου και όχι μόνο σε όσα απουσίασαν. Ο/η υποψήφιος/α που τυχόν απουσιάσει σε ένα ή περισσότερα μαθήματα οφείλει να δηλώσει εντός ορισμένης προθεσμίας αν προτίθεται να αποσυρθεί από τη διεκδίκηση θέσης από τη γενική κατηγορία των υποψηφίων και να διεκδικήσει θέση από το ειδικό ποσοστό των ασθενών.ε) Προϋπόθεση για την εισαγωγή των υποψηφίων των επαναληπτικών σε κάποιο τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση είναι να λάβουν σε αυτές τις εξετάσεις βαθμολογία τουλάχιστον ίση με αυτήν του τελευταίου επιτυχόντα των πανελλαδικών εξετάσεων του Ιουνίου στο συγκεκριμένο τμήμα.Το νομοθετικό αυτο σχέδιο έχει ως στόχο την ισονομία της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, τη δυνατότητα να προσφέρει μια δεύτερη ευκαιρία μόνο σε όσους την έχουν πραγματικά ανάγκη, να διαφυλαξει και να διατηρήσει το κύρος του θεσμού των εξετάσεων εξασφαλίζοντας τη νομική εγκυρότητα των αποτελεσμάτων θέτοντας αυστηρές προϋποθέσεις και τέλος να διατηρήσει τα συμφέροντα των μαθητών της πρώτης εξεταστικής του Ιουνίου.
eidikothtes-me-panellhnies-exetaseis-tha-pairnoun-oi-foithtes-ths-iatrikhs

Ειδικότητες με πανελλήνιες εξετάσεις θα παίρνουν οι φοιτητές της ιατρικής.

Το ενδεχόμενο να παίρνουν ειδικότητα με νέο σύστημα εξετάσεων οι γιατροί από τον Οκτώβρη εξετάζει το Υπ.Υγείας. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η βαθμολογία τους θα μετράει για την προσληψή τους στο ΕΣΥ(Εθνικό Σύστημα Υγείας) και ότι παράλληλα δημιουργούνται νέες ειδικότητες που εώς τώρα υπήρχαν μόνο στο εξωτερικό όπως π.χ: Κλινική Γενετική,Επειγοντολογία,Χειρουργικη Στόματος.Σύμφωνα με την εφημερίδα το -Έθνος- το υπουργείο Υγείας έχει δεχτεί γνωμοδότηση του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ, η οποία προβλέπει πανελλαδικές εξετάσεις για ειδικότητα σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Μέχρι πρότινος οι εξετάσεις λάμβαναν μέρος στην ΥΠΕ(Υγειονομική Περιφέρεια) όπου άνηκε το κάθε νοσοκομείο ειδίκευσης κάθε γιατρού.Οι εξετάσεις θα είναι αρχικά γραπτές όπου θα υπάρχει βαθμολόγηση και αν εξασφαλίσει τη βαση του πεντε ο υποψήφιος περνάει στις προφορικές εξετάσεις. Μετά το τέλος των εξετάσεων οι επιτυχόντες θα λαμβάνουν τίτλο ειδικότητας με βαθμό και αξιολόγηση(αριστα,καλως κτλπ) που θα χρησιμοποιήσουν μελλοντικά σε προκηρύξεις του ΕΣΥ.Η εξέτασεις θα πραγματοποιούνται τρεις φορές το χρόνο, παρουσία τρειών εξεταστών που έχουν επιλεχθεί απο κατάλογο εκπαιδευτών και θα αλλάζουν σε κάθε εξεταστική περίοδο.
brexit-ti-prepei-na-gnwrizoun-oi-foithtes

Brexit: τι πρέπει να γνωρίζουν οι φοιτητές

Η Βίβιαν Στερν διευθύντρια της Universities UK International, μιλώντας στη γνωστη γερμανική ραδιοφωνια(DLF) είπε πως το brexit θα έχει σοβαρές βραχυπρόθεσμες επιπτώσεις στα βρετανικά πανεπιστήμια αφού αναμένεται μεγάλη πτώση στον αριθμό ξένων φοιτητών. Παρόλα αυτά επισημαίνει πως οι υπεύθυνοι είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι ώστε να αντιμετωπίσουν τις όποιες δυσκολίες και μακροπρόθεσμα να προσελκύσουν ξανά φοιτητές απο την Ευρώπη.Η κ.Στερν αναφέρθηκε και στο οικονόμικο κομμάτι σε περίπτωση που οι φοιτητές της ΕΕ θεωρούνται πλέον «overseas students» λέγοντας:«Ακόμη είναι πολύ νωρίς για να περιγράψουμε τί ακριβώς θα γίνει. Και παρεμπιπτόντως θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι οι overseas students δεν πληρώνουν πάντοτε πολύ περισσότερα χρήματα από τους φοιτητές που προέρχονται από την ΕΕ, αυτό εξαρτάται και από το αντικείμενο σπουδών ή το πανεπιστήμιο. Αλλά ένα μπορώ να πω: όλοι οι φοιτητές που θα αρχίσουν τις σπουδές τους το 2017, θα αντιμετωπίσουν τις ίδιες συνθήκες, ως προς το οικονομικό, όπως και οι βρετανοί φοιτητές. Το εγγυάται η κυβέρνησή μας. Ζητούμε να ισχύσει το ίδιο και για το 2018 και ελπίζουμε ότι σύντομα θα έχουμε καλά νέα».Όσον αφορά το Erasmus η κ.Στερν εξέφρασε την επιθυμία της να παραμείνει η Βρετανία μέσα στο πρόγραμμα χαρακτηρίζοντας το μία “ win-win-situation”, όπου φοιτητές και ερευνητές μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα μέσα στην Ευρώπη υπο την σκέπη του προγράμματος. Ακόμα επισήμανε πως όλα εξαρτώνται απο τη συμφωνία που θα επισυναφθεί μεταξύ των εκπροσώπων και της κυβέρνησης αφού το erasmus είναι ανοιχτό και σε κράτη που δεν είναι μέλη της ΕΕ.Τέλος, βάση των τελευταίων ρατσιστικών κρουσμάτων έναντι ευρωπαίων πολιτών η κ.Στερν δήλωσε: «Οι Ευρωπαίοι είναι θερμά ευπρόσδεκτοι στη Βρετανία και στα πανεπιστήμιά μας. Έχω μιλήσει με πολλούς πρυτάνεις μετά το δημοψήφισμα του Brexit και όλοι μου λένε πόσο σημαντικοί είναι οι ευρωπαίοι συνεργάτες και φοιτητές στο πανεπιστήμιό τους. Τους αγαπάμε, θέλουμε να τους κρατήσουμε εδώ και καθημερινά αγωνιζόμαστε απέναντι στην κυβέρνησή μας για να προστατευθούν τα δικαιώματά τους»
pistopoihsh-se-scholh-astrologias-edwse-to-upourgeio-paideias

Πιστοποίηση σε σχολη Αστρολογίας έδωσε το υπουργείο παιδείας

Μετα απο σχετική απόφαση του υπουργείου παιδείας θα μπορούν πλέον οι λάτρεις της αστρονομίας να “σπουδάσουν” πανω στο αντικείμενο, αφου για πρώτη φορά χορηγήθηκε πιστοποιητικό σε Σχολή Αστρολογίας στην Αθήνα. Σύμφωνα με τους υπεύθυνους η “Αστροπαιδεία” είναι το πρώτο και μοναδικό εργαστήρι ελευθέρων σπουδών πλαισιωμένο με όλα τα κατάλληλα εφόδια για να παρέχει ένα πλήρες καταρτισμένο διετές πρόγραμμα σπουδών, ώστε μετά το πέρας των σπουδών να μπορούν να ασκήσουν επαγγελματικά την Αστρολογία.Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε την ανάρτηση που έγινε στη σελίδα τους:«Με μεγαλη χαρά σας ανακοινώνουμε ότι η Αστροπαιδεία, το πρώτο και μοναδικό Εργαστήριο Ελευθέρων Σπουδών Αστρολογίας στην Ελλάδα, πιστοποιήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας ως ΚΔΒΜ (δλδ ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης) με αρ Πρωτ ΔΑ/4205 από 08 /2 /2017 και υπάγεται ιστην εποπτεία του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ) του Υπουργείου Παιδείας;Η Αστροπαιδεία συστάθηκε από διακεκριμένους Αστρολόγους με μεγάλη εμπειρία στη διδασκαλία της Αστρολογίας καθώς επίσης και στον τομέα της Συμβουλευτικής, με όραμα να καλύψουν το μεγάλο κενό που υπάρχει στο χώρο της Αστρολογίας και να μεταφέρουν τις σημαντικές γνώσεις και εμπειρίες μίας επιστήμης που θεωρείται παρεξηγημένη στα ελληνικά δεδομένα.Αξίζει να αναφέρουμε ότι είναι πολύ σημαντικό να επιλεγούν οι σπουδαστές πιστοποιημένα ιδρύματα με αναγνωρισμένους τίτλους σπουδών που δίνουν το δικαίωμα στον απόφοιτο να αποκτήσει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.Ως εκ τούτου, τα προγράμματα σπουδών της Αστροπαιδείας καλύπτουν όλους τους κλάδους της Αστρολογίας και είναι σχεδιασμένα τόσο για τους σπουδαστές που αποβλέπουν στο να αποκτήσουν επαγγελματική κατάρτιση, όσο και για τους ερασιτέχνες ή επαγγελματίες που επιθυμούν να επιμορφωθούν σε κάποιους κλάδους της αστρολογίας ή να παρακολουθήσουν εξειδικευμένα σεμινάρια».Μπορείτε να δείτε την ανάρτηση εδώ:https://www.facebook.com/astropaideia/posts/1912523228991456:0
se-ischu-kai-pali-to-programma-erasmus+

Σε ισχύ και πάλι το πρόγραμμα Erasmus+

Ξεκινά και πάλι με την εντολή της -Γενικής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Πολιτισμού της Ευρωπαϊκης Επιτροπής- η υπογραφή συμβάσεων και χρηματοδότησης προγραμμάτων Erasmus+ που βρισκόταν σε παύση απο το 2014 λόγω αναστολής χρηματοδότησης του προγράμματος Νεολαία για την Ελλάδα απο την υπηρεσία που εποπτεύει τα κονδύλια.Στελέχη της Επιτροπής εξέτασαν διάφορες παράμετρους και αξιολόγησαν θετικά το Ίδρυμα Νεολαίας το οποίο έχει οριστεί ως Εθνική Μονάδα για τη χώρα, ανακοινώνοντας στη συνέχεια το παρακάτω.“Η Ελλάδα επανακτά την αξιοπιστία της και είναι πάλι σε θέση να αξιοποιήσει τα κοινοτικά κονδύλια για την εφαρμογή του προγράμματος”Γενικότερα το erasmus+ έχει ισχύ απο την 1η Ιανουαρίου 2014, θα διαρκέσει εως το 2020 και ο προϋπολογισμός του θα φτάσει εως τα 14,7 δισ. Ευρώ. Όσον αφορά τη χώρα μας, για το 2017 ο προϋπολογισμός που έχει να κάνει με επιχορηγήσεις σχεδίων και δράσεων θα ξεπεράσει τα 4,5 εκατ. ευρώ και θα αφορά πάνω απο 4.500 νέους.Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αφορά τομείς της νεολαίας όπως την εκπαίδευση και τον αθλητισμό και έχει ως στόχο την βελτιωση των δεξιοτήτων και της καταρτισης των νέων, δίνοντας τη δυνατότητα μεμονωμένα σε άτομα η και σε ομάδες ατόμων να ταξιδέψουν στο εξωτερικό και να συμμετέχουν σε προγράμματα ανταλλαγής νέων, εθελοντικής εργασίας και να λαβουν μέρος σε ευρωπαϊκά σεμινάρια.
efarmogh-23-fpa-sta-idiwtika-nhpiagwgia

Εφαρμογή 23% ΦΠΑ στα ιδιωτικά νηπιαγωγία

Το απόγευμα της Κυριακής το Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής ανακοίνωσε ότι εξετάζεται το μέτρο της επιβολής 23% ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση. Ως πρώτο βήμα σε αυτήν την κατεύθυνση αποφασίστηκε η μη εφαρμογή του στα ιδιωτικά νηπιαγωγεία. Ωστόσο η ανακοίνωση του ΚΥΣΟΙΠ εκδόθηκε ξανά, λίγη ώρα αργότερα και η παραπάνω δημοσίευση είχε πλήρως εξαφανιστεί.Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες σήμερα ο Αλέξης Τσίπρας στην ομιλία του θα ανακοινώσει το «πάγωμα» των μέτρων μέχρι την εύρεση ισοδυνάμων.
ethelontikh-didaskalia-se-panepisthmia-kai-tei

Εθελοντική διδασκαλία σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ

Τα ελληνικά Πανεπιστήμια/ΤΕΙ ζητούν εθελοντές για τη διδασκαλία μαθημάτων, το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016.  Συγκεκριμένα εξαιτίας της μείωσης της κρατικής χρηματοδότησης στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, αυτά αναγκάστηκαν να ζητήσουν βοήθεια από επιστήμονες, που είχαν εργαστεί ως συμβασιούχοι στα προηγούμενα έτη. Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα οξύ, καθώς υπάρχουν 49 τμήματα Πανεπιστήμια/ΤΕΙ με μονοψήφιο αριθμό μονίμων διδασκόντων, ενώ το υπουργείο Παιδείας δεν έχει ανακοινώσει ακόμη πόσες πιστώσεις θα εγκρίνει και πότε για την πρόσληψη συμβασιούχων. 
panellhnia-hmera-scholikou-athlhtismou

Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού

Δεν θα πραγματοποιηθούν μαθήματα σε όλα τα σχολεία της χώρας στις 5 Οκτωβρίου 2015. Στη συγκεκριμένη ημερομηνία θα διεξαχθεί η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, με θεματικό άξονα  Σχολικός Αθλητισμός – Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα.Σε κάθε σχολική μονάδα, το διδακτικό προσωπικό θα αποφασίσει για τον τρόπο οργάνωσης της 2ης «Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού». Ενδεικτικά το πρόγραμμα δραστηριοτήτων που προτείνει το Υπουργείο Παιδείας για τη συγκεκριμένη ημέρα αφορά: αθλητικές δραστηριότητες, παιχνίδια, χορό, επεξεργασία και συζήτηση για την έννοια του Ολυμπισμού, τα ιδεώδη και τις αξίες του, καλλιτεχνική, εικαστική, μουσική δημιουργία με συναφή θεματολογία, προβολές ταινιών συναφούς θεματολογίας και διαδραστική συζήτηση.Οι παραπάνω δράσεις μπορούν να υλοποιούνται, κυλιόμενα καθ’ όλη τη διάρκεια του ωραρίου, από ολόκληρη τη σχολική κοινότητα, με τη συμμετοχή του συνόλου των μαθητών και των εκπαιδευτικών του σχολικού περιβάλλοντος, μετά από κατάλληλο σχεδιασμό και προετοιμασία, λαμβάνοντας υπόψιν την ηλικία των μαθητών/τριών και τις υποδομές του σχολείου.Για τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών απαιτείται έγκυρο Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) σύμφωνα με την Κ.Υ.Α. Φ.6/311/79278/21.05.2014 (Φ.Ε.Κ. 1296 τΒ΄21.05.2014) και τις σχετικές διευκρινιστικές εγκυκλίους. Μαθητές και μαθήτριες που δεν διαθέτουν Α.Δ.Υ.Μ. σε ισχύ, μπορούν να συμμετέχουν σε όλες τις μη κινητικές δραστηριότητες (οργανωτικές, δημιουργικές, διαδραστικές κλπ.). Αυτοί οι μαθητές/τριες, κατά τη διάρκεια των κινητικών δράσεων, μπορούν να αναλάβουν άλλους ρόλους (πχ. γραμματεία, βιντεοσκόπηση, φωτογράφιση κλπ.). Σε περίπτωση που στις 5 Οκτωβρίου 2015 υπάρχουν καιρικά φαινόμενα, ή άλλοι λόγοι που δεν επιτρέπουν τη διεξαγωγή των εκδηλώσεων της ημέρας αυτές μεταφέρονται με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων εντός του μηνός. Σε περίπτωση τοπικής εορτής – αργίας οι εκδηλώσεις μεταφέρονται σε άλλη μέρα, για όλα τα σχολεία της περιοχής, με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή.
panepisthmioupolh-kozanhs---flwrinas-

Πανεπιστημιούπολη Κοζάνης - Φλώρινας

Στην υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης μεταξύ Περιφέρειας και Πανεπιστημίου για το έργο της Πανεπιστημιούπολης προχώρησε Στις 18 Μαΐου 2015 ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Θεόδωρος Καρυπίδης υπέγραψε την προγραμματιστική σύμβαση, μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας για το έργο της πανεπιστημιούπολης.Το έργο του Πανεπιστημίου έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας 2014-2020 του νέου ΕΣΠΑ (ΣΕΣ) και περιλαμβάνεται στα πρώτα εμπροσθοβαρή έργα στη χώρα μας, με συνολικό προϋπολογισμό 49,5 εκ. ευρώ, εκ των οποίων ποσοστό 80% συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ειδικότερα από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και το 20% από Εθνικούς πόρους.Το έργο θα υλοποιηθεί από τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας, ως πιστοποιημένου φορέα, για λογαριασμό του Πανεπιστημίου που είναι ο «κύριος του έργου», στον οποίο θα παραδοθεί για χρήση μετά το πέρας της κατασκευαστικής φάσης. Περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, κατασκευή κτιρίου διοίκησης-βιβλιοθήκης, κτιριακού συγκροτήματος εκπαίδευσης, απαραίτητων δικτύων και διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου. Στους παρακάτω συνδέσμους και στις εικόνες που ακολουθούν μπορείτε να δείτε τα σχέδια κατασκευής της Πανεπιστημιούπολης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας: Πανεπιστημιούπολη στην ΚοζάνηΠανεπιστημιούπολη στη Φλώρινα

Μεταπτυχιακά

Βρείτε πληροφορίες για τα μεταπτυχιακά προγράμματα που προσφέρονται από τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ.

Εξελειγμένη αναζήτηση

Συνταγές

Περισσότερες συνταγές →

Ταινίες

Περισσότερες ταινίες →