Φοιτητής, σχολές, ταινίες, συνταγές | Είμαι Φοιτητής
Poia-einai-h-diadikasia-sugxoneushs-h-katarghshs-enos-AEI

Ποια είναι η διαδικασία συγνώνευσης ή κατάργησης ενός ΑΕΙ

Σύμφνωνα με το νέο σχέδιο νόμου, που αναρτήθηκε χθες στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας, για να συγχωνευτεί ή να καταργηθεί ένα ΑΕΙ ή μια Σχολή ή ένα Τμήμα, ακολουθείται μια διαδικασία όπου το υπουργείο παιδείας συγγράφει έκθεση για τους λόγους και τεκμηρίωση για την απόφαση του, η οποία αποστέλεται στην Σύκλητο του ιδρύματος, η οποία υποχρεούται να στείλει την δική της άποψη εντός 60 ημερών, ειδάλλως θεωρείται ουδέτερη η στάση της.

Πιο συγεκρκιμένα, για την συγχώνευση ή την κατάργηση ενός ΑΕΙ ή μεταφορά της έδρας του, εκδίδεται προεδρικό διάταγμα, με την πρόταση των υπουργείων Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Οικονομικών και Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού. Το υπουργείο Παιδείας, συντάσει μια έκθεση με τους λόγους που πρέπει να γίνει αυτή η ενέργεια και το ΑΕΙ θα πρέπει να απαντήσει ή να σχολιάσει την έκθεση του υπουργείου.

Έπειτα, με προεδρικό διάταγμα καθορίζονται τα θέματα που προκύπτουν, όπως η κατανομή και ένταξη φοιτητών και προσωπικού και ο χρόνος έναρξης της λειτουργίας των νέων ιδρυμάτων ή σχολών ή Τμημάτων καθώς και τα θέματα ισοτιμίας των παλαιών και νέων πτυχίων.

Οι λόγοι που μπορούν να συγχνωνεύονται ή να καταργούνται ΑΕΙ, Σχολές και Τμήματα είναι

  • Όταν είναι αναγκαίο για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων κοινωνικών αναγκών για την ανάπτυξη της ανώτατης εκπαίδευσης ή για την καλλιέργεια νέων επιστημονικών και τεχνικών πεδίων ή πεδίων διεπιστημονικού χαρακτήρα που κρίνονται απαραίτητα για την οικονομικοκοινωνική ανάπτυξη της χώρας και δεν καλύπτονται με επάρκεια από τα Α.Ε.Ι. ή τις σχολές ή τα Τμήματα που λειτουργούν.
  • Όταν επιβάλλεται από το δυσανάλογα μεγάλο ή αντίστοιχα μικρό ετήσιο αριθμό φοιτητών ή αποφοίτων ανά καθηγητή σε ένα Α.Ε.Ι. ή μια σχολή ή ένα Τμήμα.
  • Όταν η λειτουργία μεμονωμένων Α.Ε.Ι. ή σχολών ή Τμήματος δεν δικαιολογείται επιστημονικά και, αντιθέτως, δυσχεραίνει την έρευνα και τη διδασκαλία στα αντίστοιχα γνωστικά πεδία.
  • Όταν είναι σύμφωνες με τις ανάγκες και τις δυνατότητες της εθνικής οικονομίας.

Προσθήκη σχολίου

Η διεύθυνση email δεν θα δημοσιευθεί. Τα απαιτούμενα πεδία σημειώνονται με *

You may use these HTML tags and attributes: <a href='' title=''> <abbr title=''> <acronym title=''> <b> <blockquote cite=''> <cite> <code> <del datetime=''> <em> <i> <q cite=''> <strike> <strong>

Captcha

Μεταπτυχιακά

Βρείτε πληροφορίες για τα μεταπτυχιακά προγράμματα που προσφέρονται από τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ.

Εξελειγμένη αναζήτηση

Συνταγές

Περισσότερες συνταγές →

Ταινίες

Περισσότερες ταινίες →